wszystkie kategorie
0
1 » 2 » 3 » ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja 4

Dodatkowe opcje przeglądania

Kategorie

Kontakt

  • GaleriaGastro.pl
    ul.Bugajska 37
    42-208 Częstochowa, POLAND
    kontakt@galeriagastro.pl
    NIP: 949-182-92-66
  • E-mail:galeriagastropl@gmail.com
  • Telefon503 508 200
  • Godziny działania sklepupn.-pt.: 8.00 - 16.00
    sob.: 8.00 - 14:00
NowośćDarmowa dostawa
ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja
ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja

ABS POS v1 - System wspomagający sprzedaż w lokalu - aplikacja

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: ABSPOS1

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 12 miesięcy

Cena brutto: 700,00 zł

Cena netto: 569,11 zł

dodaj do schowka
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

System ABS POS (ang. ABS Point Of Sales)

Jest systemem wspomagającym sprzedaż. Ułatwia proces oraz wspiera zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwie. Komplet obejmuje aplikację mobilną oraz terminal dotykowy, którym może być zarówno tablet, monitor dotykowy, komputer z monitorem dotykowym, a nawet telefon. Aplikacja współpracuje z urządzeniami dzięki USB oraz technologii Bluetooth. Współpracuje także z czytnikami kodów kreskowych, szufladami i drukarkami kuchennymi. Obsługuje wszystkie tablety i telefony komórkowe na platformach Android w wersji 4.0 i wyższej

System ten możne wspomóc obsługiwanie sprzedaży w różnych branżach. Idealnie sprawdzi się w małych detalicznych sklepach, w drobnej gastronomii, w pizzeriach, barach, barach typu fast food, w salonach kosmetycznych, salonach fryzjerskich, w hurtowniach, restauracjach, a nawet w parkach rozrywki.

 

Ogólny zarys aplikacji:

  • dotykowy panel sprzedaży - graficzna forma menu ze zdjęciem, nazwą i ceną produktu,
  • umożliwia dodawanie własnych zdjęć i opisów produktów oraz usług
  • możliwość wprowadzania i konfiguracji składników,
  • możliwość konfiguracji dodatków do produktów,
  • modyfikacja potraw,
  • łatwe tworzenie zestawów,
  • graficzne rozmieszczenie stolików na sali,
  • logowanie przez PIN,
  • chmura z danymi - możliwość odzyskania danych bazy w każdej chwili.

 

Poniżej kilka z dodatkowych opcji  dostępnych w wyższych wersjach aplikacji  - o szczegóły zapytaj sprzedawcę:

  • gospodarka magazynowa,
  • podział przyjmowanych zamówień ze stolika na krzesła
  • receptury,  
  • prowadzenia statystyk sprzedaży,
  • raportowania kelnerów,
  • pełnej kontroli przez stronę www - Panel WEB,
  • wyświetlanie zamówień na kuchni na ekranie
  • wydruk zamówień na kuchni na drukarce bonowej,
  • wyświetlanie gotowych zamówień na ekranie zamówień

 

alt

 

alt

 

II. Objaśnienie funkcjonalności dodatków:

  • Chmura - umożliwia zgromadzenie całej bazy aplikacji i jej odzyskanie w każdej chwili oraz nadzór nad sprzedażą przez stronę www.

  • Aplikacja na kuchnię - umożliwia wyświetlanie na monitorze lub tablecie zamówień przyjmowanych przez obsługę. W przypadku urządzeń dotykowych pozwala na potwierdzenie gotowości wydania zamówienia.

  • Mini serwer Raspberry PI - umożliwia stworzenie wewnętrznej sieci w której działają wszystkie urządzenia i dodatkowe moduły.

  • - Magazyn – umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej, uwzględniającą dostawy i sprzedawany asortyment.

  • Faktury - umożliwia podgląd wystawianych faktur oraz ich ponowny wydruk.

  • Receptury – umożliwia zaprogramowanie dokładnego składu produktu np. drinków.

    Współpracuje z modułem magazynowym.

  • - Gramatura - umożliwia zaprogramowanie dokładnej wagi poszczególnych

    składników dania. Współpracuje z modułem magazynowym.

  • Stoliki forma graficzna - umożliwia graficzne przedstawienie układu stolików w

    lokalu. Informuję o statusie stolika : obsługiwany czy wolny.

  • Dzielenie paragonu – umożliwia podzielenie rachunku w zakresie jednego stolika.

  • Modernizacje - wszelkie zmiany, aktualizację wprowadzane do aplikacji po

    zakończeniu wdrożenia.

  • Dodatkowe raporty raport tworzony zgodnie z wymaganiami klienta.

  •  
  •  

    III. Uzupełnienie

  • Każda z wersji aplikacji ABS POS ma możliwość wydruku faktury VAT.

  • Domyślne formy płatności : gotówka, karta, przelew.

  • Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest za pomocą loginu i hasła lub PIN-u.

  • W przypadku wariantu III wycena indywidualna podyktowana jest dużym zakresem

    wielkości docelowej bazy towarowej oraz różnym stopnie zaawansowania wybranych raportów. Uwzględniając powyższe cena szacowana jest po określeniu potrzeb przez klienta.

  • Wybór WARIANTU I lub WARIANTU II aplikacji zapewnia wsparcie techniczne w dni robocze w godzinach od 9:00 do 18:00.

  • - Wybór WARIANTU III aplikacji zapewnia wsparcie techniczne 24/h.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Newsletter
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
Płatności
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl